بازاریابی درونگرا Inbound Marketing
[ بازاریابی آنلاین موثر با نتیجه بخشی بالا ]
تولید محتوای قدرتمند
محتوا مانند صدای شما، عمل می کند و به جای شما به دهها ، صدها و هزاران نفر که به دنبال جواب سوالها و نیازهایشان هستند، پاسخ میدهد و ارتباط برقرار میکند.
پرسونا و طراحی سفر مشتری
طراحی و پیاده سازی سفر مشتری، همراستا با پرسونا مشتریان ایدئال، بگونه ای که مراحل حساس سه گانه تصمیم گیری برای خرید را بتواند بدون هیچ اصطکاکی طی کند.(آگاهی ، ملاحظه ، تصمیم)
تعیین بهینه ترین استراتژی دستیابی یه هدف
یک جمله قدیمی می گوید: "آنچه اندازه گیری نمی شود قابل اصلاح نیست". در طی مسیر ما میخواهیم مطمئن باشیم استراتژی ما با اهداف کسب و کار شما همسو و در یک راستاست. این اطمینان با آنالیز سنجه های مهم کسب و کار حاصل میگردد.